iiyama wystartowała z promocją Black Friday. Monitory tańsze nawet o 500 zł
Listopad to już tradycyjnie miesiąc atrakcyjnych okazji, również w ofercie iiyama, ale w tym roku uznany producent monitorów przygotował wyjątkową ofertę na kulminacyjny moment tego okresu, czyli Black Friday i Cyber Monday. W ramach tej akcji można kupić wybrane modele dla graczy i biurowe nawet 500 zł taniej.
2024-11-26, 13:42

W promocyjnej ofercie iiyama znaleźć można zarówno modele skierowane do graczy, jak i do pracy biurowej, multimediów i codziennego użytkowania, ponieważ firma przeceniła swoje monitory G-Master i ProLite. Akcja startuje 29 listopada i potrwa do 2 grudnia bieżącego roku. Co trzeba zrobić, aby skorzystać z promocji? Wystarczy, że w podanym okresie kupicie monitor u jednego z autoryzowanych partnerów marki iiyama. 

Wśród przecenionych modeli nie zabrakło przystępnych cenowo monitorów, jak 24-calowy G-Master G2470HS-B1 Red Eagle z panelem Fast IPS o odświeżaniu 180 Hz, który kupić można już za 569 zł (120 zł taniej), ale i tych skierowanych do bardziej wymagających graczy, jak 45-calowy ultrapanoramiczny iiyama G-Master GCB4580DQSN-B Red Eagle wyceniony na 2699 zł (przecena o 490 zł). To idealna okazja, by zainwestować w nowy sprzęt, który wyniesie nas na wyższy poziom gamingowych zmagań! 

KONTAKT / AUTOR
Piotr Kała
Właściciel
Get IT Done Agency
+48 501 088 209
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.