iiyama wystartowała ze studencką promocją Back To University 2024. Rabaty na monitory do 300 zł!
Studenci właśnie wracają na uczelnie i jest do dobra okazja, by dokonać upgrade'u swojego sprzętu. W związku z tym iiyama przygotowała specjalną promocję na monitory gamingowe oraz biurowe, które idealnie sprawdzą się zarówno do nauki, jak i rozrywki.
2024-10-02, 15:57

Zaoszczędź na nowym monitorze, wybierając model iiyama objęty rabatem! 

A że promocyjna oferta japońskiego producenta jest bardzo szeroka i obejmuje zarówno modele biurowe ProLite, jak i gamingowe G-Master, każdy użytkownik znajdzie tu coś dla siebie. Przykładowo 27-calowy model G-Master GB2770HSU-B6 Red Eagle z panelem Fast IPS Full HD (1920 x 1080 pikseli) o odświeżaniu aż 180 Hz kupić można już za 749 zł, czyli w cenie 100 zł niższej niż poza promocją. 

 

Za zaledwie 349 zł można zaś kupić budżetowy model G-Master G2245HSU-B1 Black Hawk z matrycą IPS 100 Hz, który bez promocji kosztuje 50 zł więcej. Aż 300 zł możemy zaoszczędzić kupując z kolei monitor ProLite XUB2893UHSU-B5, który został przeceniony na 1199 zł. 

 

Promocja wystartowała u autoryzowanych partnerów już 23 września i potrwa miesiąc, czyli do 23 października. Obniżone ceny obowiązują z ich koddami rabatowymi, a przeceny sięgają 300 zł.

 

KONTAKT / AUTOR
Piotr Kała
Właściciel
Get IT Done Agency
+48 501 088 209
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.